از ارتقای مهم فایل‌کوین تا آزادسازی توکن‌ها؛ نگاهی به مهم‌ترین اخبار این هفته!

  • توسط: admin
از ارتقای مهم فایل‌کوین تا آزادسازی توکن‌ها؛ نگاهی به مهم‌ترین اخبار این هفته!


زمان مطالعه: 3 دقیقه

در هفته پیش رو، شاهد رویداد‌های مهمی در حوزه کریپتو خواهیم بود. برخی از پروژه‌ها، از جمله فایل‌کوین (Filecoin) و مولتی‌ورس‌ایکس (MultiversX)، در حال آماده شدن برای اجرای به‌روز‌رسانی‌های مهم خود هستند.

در همین حال، غول بانکی مورگان استنلی (Morgan Stanley) به زودی امکان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین را برای مشتریان منتخب خود ارائه خواهد کرد. این رویداد‌ها می‌توانند تأثیرات بالقوه‌ای بر پویایی بازار ارز دیجیتال داشته باشند.

راه‌اندازی آزمایشی نسخه سوم صرافی مولتی‌ورس‌ایکس

پروژه مولتی‌ورس‌ایکس امروز نسخه جدیدی از صرافی خود را در شبکه آزمایشی راه‌اندازی کرده است. تیم توسعه‌دهنده از کاربران دعوت کرده که از تاریخ ۵ تا ۷ آگوست، ویژگی‌های جدید و پایداری خدمات این نسخه را ارزیابی کنند.

علی‌رغم این به‌روزرسانی، توکن بومی این شبکه (EGLD) واکنش مثبتی نشان نداده و با ۱۵.۷ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۲۳.۲۱ دلار رسیده است.

راه‌اندازی شبکه آزمایشی جی‌آر‌وی‌تی (GRVT) و ایردراپ توکن آن

جی‌آر‌وی‌تی، یک صرافی متمرکز خودحضانتی که بر بستر شبکه زی‌کی‌سینک (zkSync) ساخته شده، شبکه آزمایشی خود را در ۵ آگوست راه‌اندازی کرده و آماده ارائه خدمات به بیش از ۲.۵ میلیون کاربر موجود در لیست انتظار است.

تیم توسعه‌دهنده این صرافی در ۲۹ جولای اعلام کرد که ۲.۴ میلیون توکن ZK میان ۳۰ هزار شرکت‌کننده اول شبکه توزیع خواهد شد. علاوه بر این، هر یک از این کاربران ۶۰۰ هزار شانس قرعه‌کشی دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی شبکه فایل‌کوین

شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل‌کوین یک به‌روزرسانی شبکه با نام وافل (Waffle) را در تاریخ ۶ آگوست اجرا خواهد کرد. این به‌روزرسانی شامل چندین پیشنهاد برای افزایش کارایی و عملکرد شبکه خواهد بود.

فراهم کردن امکان سرمایه‌گذاری در ETFهای اسپات بیت کوین توسط مورگان استنلی

مشتریان منتخب مورگان استنلی از تاریخ ۷ آگوست، قادر به سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین خواهند بود. این حرکت گامی مهم برای ورود بانک‌های بزرگ وال استریت به حوزه دارایی‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

آزادسازی توکن‌های برخی از پروژه‌ها

طی هفته جاری، بیش از ۵۰ میلیون دلار ارز دیجیتال توسط پروژه‌های مختلف آزاد خواهد شد. مهم‌ترین رویداد در این میان، متعلق به توکن ایموتبل (IMX) است. در تاریخ ۹ آگوست، ۳۲.۴۷ میلیون توکن IMX به ارزش تقریبی ۳۹.۲۹ میلیون دلار آزاد و توزیع خواهد شد. از دیگر پروژه‌هایی که طی هفته جاری رویداد‌ آزادسازی توکن برگزار خواهند کرد، می‌توان به ایکس‌ای‌آی (XAI) و اتنا (ENA) اشاره کرد.

به‌روزرسانی توکنومیک صرافی مرچنت موئه

مرچنت موئه (Merchant Moe)، یک صرافی غیرمتمرکز که در بستر شبکه منتل (Mantle Network) ایجاد شده است، قصد دارد طی هفته جاری، توکنومیک جدید خود را ارائه کند.

در این نسخه جدید، مرچنت موئه قصد دارد میزان انتشار توکن MOE را کاهش و کارمزد پروتکل را در استخرهای نقدینگی درآمدزا افزایش ‌دهد و بازخرید mETH (اتریوم استیک‌شده منتل) را با بازخرید توکن MOE جایگزین ‌کند. انتظار می‌رود که مجموع این اقدامات، موجب افزایش ارزش توکن MOE شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
هجوم پی‌درپی مؤسسات بزرگ به بازار رمزارزها! آیا این آغاز یک انقلاب مالی است؟
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
رمزارزها و انتخابات آمریکا؛ آیا پیروزی هریس تهدیدی برای ماسک و کریپتو است؟
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
۳ رویداد اقتصادی مهم این هفته؛ آیا بازار کریپتو در مسیر تغییر قرار دارد؟
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات