ادغام با اینجکتیو و پایت‌نتورک، تازه‌ترین حرکت بلاکچین تون برای تقویت دیفای!

  • توسط: admin
ادغام با اینجکتیو و پایت‌نتورک، تازه‌ترین حرکت بلاکچین تون برای تقویت دیفای!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاکچین تون (TON) با ادغام دو پروتکل اینجکتیو (INJ) و پایت نتورک (PYTH) به گسترش نفوذ وب ۳ در تلگرام و ایجاد تحول در امور مالی ادامه می‌دهد. طی این همکاری‌های استراتژیک، از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد هر شبکه بهره‌برداری خواهد شد تا بهبودهای قابل‌توجهی در بخش دیفای ایجاد شود.
ادغام بلاکچین تون با اینجکتیو، امکان استفاده از توکن‌ INJ در سراسر شبکه تون را فراهم کرده و در عین حال، کاربران می‌توانند از توکن TON در برنامه‌های غیرمتمرکز اینجکتیو استفاده کنند. به این ترتیب، این همکاری شامل استفاده از توکن‌های INJ و TON برای کارکردهای جدیدی نظیر معاملات، توکنیزاسیون دارایی‌ها و وام‌دهی در زنجیره خواهد بود.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON

از طرف دیگر، همکاری شبکه تون با پایت نتورک، موجب ادغام سرویس اوراکل پایت در بلاکچین تون خواهد شد. پایت نتورک یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که داده‌های دقیق و آنی را برای برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهد. این شبکه در ابتدا برای بلاکچین سولانا طراحی شده بود، اما اکنون در بیش از ۷۰ بلاکچین، از جمله اتریوم، اپتیمیسم، آربیتروم، بیس و حالا تون، فعالیت می‌کند و داده‌های بازار را برای ارزهای دیجیتال، سهام، ارزهای خارجی و کالاها ارائه می‌دهد. از طریق این شبکه، توسعه‌دهندگان می‌توانند به داده‌های دقیق و قابل اعتماد برای پروژه‌های دیفای خود دسترسی داشته باشند.
این همکاری‌ها، فرصت‌های جدیدی را برای توسعه‌دهندگان، تریدرها و سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد که به دنبال بهره‌برداری از مزایای بخش دیفای هستند. به همین دلیل، تعجب‌آور نیست که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بلاکچین تون از ابتدای سال جاری تا کنون به میزان ۴،۲۲۶ درصد افزایش یافته است.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات