ادعای جنجالی افشاگر معروف درباره سولانا؛ آیا این شبکه یک کلاهبرداری بزرگ است؟

  • توسط: admin
ادعای جنجالی افشاگر معروف درباره سولانا؛ آیا این شبکه یک کلاهبرداری بزرگ است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ادوارد اسنودن، کارشناس امنیت و افشاگر معروف، اخیرا در کنفرانس Token۲۰۴۹ ادعا کرده که بلاکچین سولانا متمرکز است و احتمالا تنها برای میم‌کوین‌ها و کلاهبرداری‌ها مناسب است.

به گفته اسنودن، سولانا نمونه‌ای از گروهی است که از انقلاب فناوری برای سود شخصی بهره‌برداری می‌کنند. هرچند سولانا از طریق سرعت‌ بالا و هزینه‌ پایین تراکنش‌ها، راحتی معامله‌گران را فراهم می‌کند، اما اسنودن معتقد است که سرمایه‌گذاری روی این زنجیره به دلیل ماهیت متمرکز آن، خطرناک خواهد بود.

موضوع غیرمتمرکز نبودن همواره گریبان‌گیر بلاکچین سولانا بوده است. به طور کلی، متمرکز بودن برای یک ارز دیجیتال خوب نیست؛ زیرا هدف اصلی فناوری بلاکچین را نقض می‌کند. در همین حال، سولانا به بزرگ‌نمایی تعداد تراکنش‌های خود نیز متهم شده است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

از لحاظ تاریخی، قیمت سولانا مقاومت خوبی در برابر انتقادات از خود نشان داده است. به عنوان مثال، بعد از ظهور ادعاهای اولیه مبنی بر متمرکز بودن این بلاکچین، قیمت SOL کاهش پیدا کرد، اما به سرعت بهبود یافت؛ زیرا توجه بازار به رشد بی‌چون و چرای اکوسیستم آن معطوف شد.

علاوه بر این، درخواست شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری برای عرضه ETF سولانا، به افزایش اعتبار این بلاکچین به عنوان یکی از پروژه‌های پیشرو در دنیای بلاکچین کمک کرده است.

بنابراین، علی‌رغم این ادعاها و مشابه موارد قبلی، به نظر می‌رسد که سولانا به صعود خود به اوج‌های قیمتی جدید مصمم است.

در همین راستا، نمودار هفتگی قیمت SOL یک الگوی صعودی نشان می‌دهد که اگر تکمیل شود، می‌تواند قیمت را در بلندمدت به بیش از ۵۰۰ دلار برساند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات