اتریوم دوباره اوج می‌گیرد؟ نگاهی به الگوهای جهش قیمت پس از انتقال‌های بزرگ ETH

  • توسط: admin
اتریوم دوباره اوج می‌گیرد؟ نگاهی به الگوهای جهش قیمت پس از انتقال‌های بزرگ ETH


زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش شرکت تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، در گذشته قیمت ارز دیجیتال اتریوم (ETH) چند ماه پس از فروش‌های عمده توسط بنیاد اتریوم، تا ۵۰۰ درصد افزایش یافته است، هرچند مشخص نیست که این بار نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز نیز گزارش شد، بنیاد اتریوم در تاریخ ۲۳ آگوست حدود ۳۵ هزار ETH به ارزش ۹۶ میلیون دلار را به یک آدرس وابسته به صرافی کراکن ارسال کرد.

داده‌های آرخام نشان می‌دهند که بنیاد اتریوم پیش از این، در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، حدود ۱۰۰ هزار اتریوم به ارزش تقریبی ۶۳ میلیون دلار (هر واحد ۶۳۵ دلار) را به فروش رسانده بود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

حدود پنج ماه بعد، یعنی در ۱۲ می ۲۰۲۱، قیمت اتریوم به ۴۱۸۲ دلار رسید و در نوامبر همان سال، سقف تاریخی ۴۸۹۱.۷۰ دلار را تجربه کرد.

با این حال، برخی از تحلیلگران تردید دارند که آیا بنیاد اتریوم این بار هم زمان مناسبی را برای فروش انتخاب کرده است یا خیر.

در این میان، آیا میاگوچی (Aya Miyaguchi)، مدیر اجرایی بنیاد اتریوم، اعلام کرده که این انتقال بخشی از فعالیت‌های مدیریت خزانه محسوب می‌شود و به معنی فروش نیست.

او توضیح داده که بنیاد اتریوم با بودجه سالانه ۱۰۰ میلیون دلار که شامل کمک‌های مالی و حقوق‌ها می‌شود، برخی پرداخت‌ها را تنها در قالب ارز فیات انجام می‌دهد.

او همچنین اشاره کرده که به دلیل پیچیدگی‌های مقرراتی، طی سال جاری برای مدت طولانی نتوانسته‌اند فعالیت‌های خزانه‌داری را سر و سامان دهند. با این حال، انتظار می‌رود در آینده، فروش‌های برنامه‌ریزی‌شده و تدریجی صورت گیرد.

انتقال اخیر یک ماه پس از جابجایی ۹۲ هزار اتریوم از یک کیف پول مرتبط با بنیاد که ارزش آن بیش از ۲۵۳ میلیون دلار بود، صورت گرفته است. این بنیاد همچنان حدود ۲۷۳ هزار اتریوم به ارزش بیش از ۷۵۱ میلیون دلار در اختیار دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات