اتریوم در آستانه بازگشت بزرگ! آیا قیمت ETH به کف خود رسیده است؟

  • توسط: admin
اتریوم در آستانه بازگشت بزرگ! آیا قیمت ETH به کف خود رسیده است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

معامله‌گران اتریوم (ETH) به تازگی اعتماد بیشتری به بهبود وضعیت این ارز دیجیتال پیدا کرده‌اند و بر این باور هستند که قیمت اتریوم به کف خود رسیده است.

در تاریخ ۱۵ سپتامبر، شاخص نسبت اهرم تخمینی (ELR) اتریوم، که نشان‌دهنده میزان ریسک معامله‌گران در بازار مشتقات است، کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرد که از احتیاط آنها حکایت داشت.

اما در تاریخ ۱۶ سپتامبر، این نسبت به بالاترین سطح خود در بیش از یک ماه اخیر رسید که نشان‌دهنده بازگشت معامله‌گران به سمت پوزیشن‌های پرریسک است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

این افزایش ریسک به دلیل آن است که نسبت ETH/BTC به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه سال گذشته رسیده است. بنجامین کوئن، تحلیلگر معروف، معتقد است که این وضعیت ممکن است نشان‌دهنده رسیدن اتریوم به کف قیمتی باشد.

او پیش‌بینی می‌کند که این نسبت ممکن است بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۴ به کف خود برسد و سپس تا سال ۲۰۲۵ روند صعودی پیدا کند.

فاندینگ ریت فعلی نیز از این دیدگاه مثبت حمایت می‌کند. فاندینگ ریت منفی معمولاً نشان‌دهنده احساس نزولی و فروش گسترده است، اما این شاخص اکنون برای اتریوم به شدت مثبت شده که نشان‌دهنده انتظار معامله‌گران برای صعود قیمت است.

در حال حاضر، اتریوم در محدوده ۲۳۱۰ دلار معامله می‌شود. با این که قیمت این ارز دیجیتال در ۱۳ سپتامبر تلاش کرد تا به بالای ۲۴۴۱ دلار برسد و با مقاومت مواجه شد، اما یک الگوی صعودی «کنج نزولی» در نمودار روزانه آن شکل گرفته که احتمال شکست آن از سقف بسیار زیاد است.

همچنین، اندیکاتور تعادل قدرت (BoP) که قدرت خریداران در مقابل فروشندگان را اندازه‌گیری می‌کند، از سناریوی صعودی حمایت می‌کند. در نتیجه، هدف بعدی اتریوم می‌تواند حدود ۲۷۴۴ دلار باشد و در حالت بسیار خوش‌بینانه، حتی به ۲۹۱۸ دلار برسد.

اما اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست بگیرند، ممکن است قیمت تا ۲۱۱۴ دلار کاهش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات