آینده روشن هدرا پس از پیوستن به اتحادیه اروپا! قیمت HBAR به ۱ دلار می‌رسد؟

  • توسط: admin
آینده روشن هدرا پس از پیوستن به اتحادیه اروپا! قیمت HBAR به ۱ دلار می‌رسد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال هدرا (HBAR) پس از یک دوره بهبود کوتاه دوباره وارد مسیر نزولی شده و در حال اصلاح است. این روند با نوسانات اخیر بازار ارزهای دیجیتال هم‌خوانی دارد.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که تیم هدرا به همراه ریپل (XRP) و بنیاد آپتوس (Aptos) به‌عنوان اعضای مؤسس اتحادیه کریپتویی MiCA معرفی شده‌ است.

اتحادیه MiCA که با حمایت بنیاد علم دی‌ال‌تی (DLT Science Foundation) شکل گرفته، به دنبال تطابق با مقررات بازار دارایی‌های دیجیتال در اتحادیه اروپا است. این اتحادیه شامل پروتکل‌های لایه ۱ و ۲ و صرافی‌های مختلف می‌شود و هدف اصلی آن، استانداردسازی محتوای وایت‌پیپر‌ها و اجرای معیارهای پایداری است.

در حال حاضر، قیمت هدرا به زیر سطح حمایت کلیدی ۰.۰۵ دلار رسیده و با افت ۱.۵ درصدی خود طی ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۰۴۹۶۳ دلار معامله می‌شود.

خرید سریع HBAR!
با یک کلیک هدرا (HBAR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید HBAR

هیستوگرام اندیکاتور مکدی (MACD) نیز چشم‌اندازی نزولی را نشان می‌دهد و واگرایی بین خط مکدی (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشان از احتمال ادامه حرکت نزولی در کوتاه‌مدت دارد.

در همین حال، بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، حجم معاملات مشتقات هدرا با رشدی ۶۷.۷۰ درصدی به ۲۳.۵۴ میلیون دلار رسیده، اما شاخص سود باز قراردادهای آتی آن با ۲.۴۳ درصد کاهش، به ۲۸.۹۵ میلیون دلار افت کرده است.

این اختلاف میان حجم معاملات و سود باز می‌تواند نشان‌دهنده تغییر احساسات سرمایه‌گذاران یا نوسانات احتمالی بازار باشد.

در حال حاضر، هدرا در محدوده ۰.۰۶ دلار با مقاومت قوی روبرو است، ولی در صورت غلبه بر این سطح، می‌تواند ابتدا به ۰.۰۷ دلار و سپس به اهداف بالاتر، حتی تا یک دلار، صعود کند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات