آینده ترون ؛ پیش بینی قیمت ترون تا سال ۲۰۳۰

  • توسط: admin
آینده ترون ؛ پیش بینی قیمت ترون تا سال ۲۰۳۰


ترون (Tron) یک بلاک چین لایه یک است که به‌خاطر هزینه‌های بسیار پایین و قابلیت توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز روی آن، تقاضا برای استفاده از این شبکه و ارز دیجیتال بومی آن با نماد TRX همیشه بالا بوده است. در این مطلب از ارزدیجیتال، ضمن بررسی پیش بینی وبسایت‌های تحلیلی مختلف از آینده ترون، نقشه راه و توسعه‌های آتی آن را نیز بررسی می‌کنیم.

سلب مسئولیت: بازار کریپتو به نوسان‌های شدید خود مشهور است و تضمین ۱۰۰ درصدی برای دستیابی به نتایج دلخواه وجود ندارد. بنابراین، پیش‌بینی‌های این مطلب نباید به‌عنوان توصیه‌ای از سوی ارزدیجیتال مبنی بر خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ارز TRX تلقی شوند. همیشه تحقیقات کامل شخصی خود را انجام داده و از روش‌های مدیریت ریسک برای جلوگیری از ضرردهی استفاده کنید.

پیش بینی آینده ترون از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

ترون قصد دارد به یک بلاک چین غیرمتمرکز برای انواع مدل‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. در این پلتفرم امکان به‌اشتراک‌گذاری درآمد نیز وجود دارد. بنابراین، هر دوی سازندگان محتوا و مخاطبان قادر به کسب سود از آن هستند. علاوه‌براین، ترون به خانه‌ای جدید برای ساخت و عرضه میم کوین‌ها تبدیل شده است که می‌تواند به افزایش ارزش شبکه و قیمت ارز دیجیتال TRX آن کمک کند.

باوجود محبوبیت ترون، جنجال و هیاهو جزیی جدایی‌ناپذیر از این پروژه بوده که تأثیر زیادی بر روند قیمت آن می‌گذارد. برای پیش‌بینی آینده قیمت TRX، باید عواملی نظیر روند کلی بازار کریپتو، توسعه‌ها و همکاری‌ها و تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال را در نظر گرفت. یکی از وبسایت‌هایی که با استفاده از این معیارها به پیش‌بینی قیمت Tron پرداخته، تکو پدیا (TechoPedia) است. در جدول زیر، خلاصه‌ای از این پیش‌بینی را مشاهده می‌کنید:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت۲۰۲۴۰/۰۷۱ دلار۰/۰۹۶ دلار۰/۱۲ دلار۲۰۲۵۰/۱ دلار۰/۱۶ دلار۰/۲۲ دلار۲۰۳۰۰/۱۲ دلار۰/۱۹ دلار۰/۲۶ دلار

پیش‌بینی قیمت ترون در ۲۰۲۴

براساس گزارش اخیر بیزنس اینسایدر (BusinessInsider)، بانک آمریکا نسبت به بازارهای مالی در سال ۲۰۲۴ خوش‌بین است و شاخص S&P500 می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ تا ۱۹ درصد افزایش یابد. این موضوع بدون شک می‌تواند برای بازارهای ارز دیجیتال نیز اتفاق مثبتی باشد.

فعالیت‌های جاستین سان در چینی

بااین‌حال، دو ریسک اصلی که می‌توانند مانع از رشد قیمت TRX در سال ۲۰۲۴ شوند، مسائل قانونی و احتمال عدم وقوع بازار صعودی ارزهای دیجیتال هستند.

فعالیت‌های بنیان‌گذار ترون، جاستین سان (Justin Sun)، در چین، یکی از همین موارد دردسرساز است. طبق گزارش بلومبرگ (Bloomberg)، باوجوداینکه معامله ارزهای دیجیتال در چین ممنوع است، آقای سان با فعالیت‌ها خود، فرصت و امکان استفاده از صرافی اچ‌تی‌ایکس (هوبی قدیم) را برای سرمایه‌گذاران ساکن سرزمین اصلی چین فراهم می‌کند.

این موضوع می‌تواند مشکلات بیشتری را برای آقای سان و بنیاد ترون در آینده ایجاد کند و بر توسعه شبکه آن تأثیر بگذارد.

آینده TRX از نظر تکوپدیا

باوجوداین، سایت تکوپدیا گفته است که با توجه به ارتقاءهای مداوم، کاربرد منحصربه‌فرد و خوش‌بینی کلی بازار، دیدگاه مثبتی نسبت به قیمت ترون در سال ۲۰۲۴ دارد.

با در نظر گرفتن این نکات، پیش‌بینی این سایت از آینده TRX ترون برای پایان این سال، رسیدن به سقف ۰/۱۲ دلاری است. البته همانطور که می‌دانید، ترون هم‌اکنون در مهر ۱۴۰۳ به سطح ۰/۱۵ دلاری رسیده و چندین ماه زودتر این پیش‌بینی را عملی کرده است.

پیش‌بینی قیمت ترون در ۲۰۲۵

به گفته تکو پدیا، یکی از نقاط قوت پروژه Tron، استراتژی توسعه تجاری و توانایی جذب شرکت‌های بزرگ برای ساخت روی شبکه آن است. این پروژه با شرکت‌های معتبری مانند سامسونگ، پولینکس، اوپرا و بسیاری دیگر همکاری دارد.

علاوه بر تمرکز بر حوزه سرگرمی و رسانه، این پروژه به توسعه استیبل کوین‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته است. جاستین سان چندی پیش اعلام کرده بود که ترون قصد دارد ارزش بازار استیبل کوین‌های خود را به ۶۰ میلیارد دلار برساند. این اتفاق همزمان با معرفی استیبل کوین الگوریتمی stUSDT رخ داد. با وجود نگرانی‌هایی که به‌دلیل فروپاشی استیبل کوین الگوریتمی اکوسیستم ترا لونا در سال ۲۰۲۲ به‌وجود آمد، ترون قصد دارد با افزودن وثیقه و شفافیت به stUSDT، این ریسک‌ها را کاهش دهد.

ویژگی بعدی اینکه ترون از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، دومین بلاک چین بزرگ پس از اتریوم است و درحال‌حاضر، بیشترین مقدار تتر روی ترون منتشر شده است. به‌طور کلی، این عوامل نشان‌دهنده قدرت قابل‌توجه اکوسیستم Tron هستند و پتانسیل این شبکه را برای رشد در آینده تضمین می‌کنند.

ارزش کل قفل شده و رتبه شبکه‌های اتریوم و ترون

با توجه به فعالیت شبکه و ارزش کل قفل‌شده، سایت تکو پدیا پتانسیل افزایش قیمت بیشتری را در ارز TRX می‌بینید و منتظر صعود آن به حداکثر قیمت ۰/۲۲ دلار تا پایان سال ۲۰۲۵ است.

پیش‌بینی قیمت ترون در ۲۰۳۰

تکوپدیا یکی از علل پتانسیل بلندمدت ترون را در سازگاری آن با زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی (Solidity) اتریوم می‌داند. این ویژگی باعث می‌شود که انتقال کد، برنامه‌ها و دارایی‌ها بین این دو شبکه به سادگی انجام شود و توسعه‌دهندگان اتریوم بتوانند به راحتی روی ترون نیز فعالیت کنند.

مزیت دیگر این شبکه، هزینه بسیار پایین تراکنش‌های آن است که در حد کسری از یک سنت است؛ در مقایسه با اتریوم که هزینه تراکنش آن گاهی تا صدها دلار هم می‌رسد. بااین‌حال، ترون از نظر تمرکززدایی با چالش‌هایی روبه‌رو است. این شبکه تنها ۲۷ نماینده برتر (Super Representatives) به‌عنوان اعتبارسنج دارد که با ماهیت غیرمتمرکز بلاک چین در تضاد است. این موضوع می‌تواند کاربرانی را که تمرکززدایی برایشان مهم است، به سمت راهکارهای لایه دوم اتریوم مانند پالیگان بکشاند.

با در نظر گرفتن همه این موارد، تحلیلگران تکوپدیا حداکثر قیمت ۰/۲۶ دلاری را برای TRX در سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی کرده‌اند.

تاریخچه قیمت ارز ترون از ۲۰۱۷ تا کنون

ارز دیجیتال ترون به‌نام ترونیکس و با نماد TRX در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک توکن ERC20 روی شبکه اتریوم ساخته شد، اما پس از سه ماه به بلاک چین اصلی خود، یعنی ترون، مهاجرت کرد.

فروش خصوصی و عمومی و توزیع توکن TRX در سال ۲۰۱۷

این پروژه یک مرحله فروش خصوصی را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ (زمستان ۹۵) به قیمت هر واحد ۰/۰۰۰۳ دلار و یک مرحله فروش عمومی به‌صورت عرضه اولیه سکه (ICO) را بین ۳۱ اوت تا ۲ سپتامبر همان سال (۹ تا ۱۱ شهریور ۹۶) به قیمت هر واحد ۰/۰۰۱۹ دلار برگزار کرد. در فروش خصوصی، ۷/۷ میلیون دلار و در فروش عمومی، ۷۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. پس از این ICO، ترون با قیمت ۰/۰۰۲۰۰۶ دلار در صرافی‌ها لیست شد و کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

تا دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۹۶)، قیمت TRX نسبتاً ثابت باقی ماند. اما در ماه دسامبر آن سال به‌دلیل ارتباطات بنیان‌گذار ترون، جاستین سان، با کشور چین، هیاهوی زیادی پیرامون این ارز دیجیتال ایجاد شد و قیمت آن شروع به افزایش کرد.

چارت قیمت TRX – مهر ۱۴۰۳

روند قیمت ارز TRX از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰

این روند صعودی تا سال ۲۰۱۸ نیز ادامه یافت و در ۵ ژانویه (۱۶ دی ۹۵)، این توکن را به سقف تاریخی ۰/۳۰۰۴ دلاری‌اش رساند. البته این اوج قیمت کوتاه‌مدت بود و قیمت ترون بلافاصله سقوط کرد و به کف محلی ۰/۰۲۷ دلاری رسید.

در مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶)، تست‌نت (شبکه آزمایشی) اختصاصی ترون عرضه و نهایتاً در ۲۵ ژوئن آن سال (۴ تیر ۹۷)، مین‌نت آن راه‌اندازی شد. سپس، توکن‌های TRX از شبکه اتریوم به شبکه اختصاصی Tron منتقل شد. طی این مدت، به‌دلیل هایپ ایجادشده در بازار، این ارز دیجیتال توانست تا سطح ۰/۰۹۳۷۵ دلاری صعود کند.

پس از نهایی‌شدن مهاجرت به شبکه اختصاصی، توکن ترونیکس مجدداً نزول قیمت خود را آغاز کرد. با وجود اینکه در مقاطعی شاهد افزایش قیمت ترون بودیم، اما تا اواخر سال ۲۰۲۱، روند این ارز دیجیتال تقریباً خنثی بود.

روند قیمت ارز TRX از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴

ترون در بازار صعودی ۲۰۲۱ توانست بخشی از ضررهای پیشین را جبران کند و در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۰) به سقف محلی ۰/۱۵۷۳ دلاری برسد. البته این صعود نیز پایدار نبود و در سپتامبر آن سال (شهریور ۱۴۰۰) به کف محلی ۰/۰۵۱۰۲ دلار سقوط کرد.

از اواخر سال ۲۰۲۲، روند صعودی بلندمدت ترون آغاز شد و تا امروز در سال ۲۰۲۴ ادامه یافته است. این ارز دیجیتال در ۲۸ اوت ۲۰۲۴ (۷ شهریور ۱۴۰۳) به سقف محلی ۰/۱۶۶۶ دلاری رسید؛ قیمتی که حتی در بازار صعودی سال ۲۰۲۱ نیز به آن نرسیده بود. ارز TRX درحال‌حاضر در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر ۱۴۰۳) در محدوده ۰/۱۵ دلاری معامله می‌شود و با ارزش بازار بیش از ۱۳ میلیارد دلاری، در میان ده ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد.

پیش بینی آینده قیمت ترون از دید وب‌سایت‌های تحلیلی مختلف

علاوه بر تکو پدیا، دیگر وبسایت‌ها مانند کوین کودکس، ای‌ام‌بی کریپتو و برخی دیگر نیز از معیارهای مختلفی مانند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای پیش‌بینی آینده قیمت ارزهای دیجیتال از جمله TRX استفاده می‌کنند. در ادامه، این پیش‌بینی‌ها را بررسی می‌کنیم.

دقت داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها مربوط به زمان نگارش این مطلب در ۱۴ مهر ۱۴۰۳ هستند و ممکن است با تغییر روند بازار، اعداد داخل جداول نیز تغییر کنند.

ای‌ام‌بی کریپتو

ای‌ام‌بی کریپتو (AMBCrypto) یکی از وبسایت‌های تحلیلی محبوب است که آینده ارز TRX را تا سال ۲۰۳۵ به‌صورت زیر پیش‌بینی کرده است:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت۲۰۲۴۰/۱۴ دلار۰/۱۸ دلار۰/۲۲ دلار۲۰۲۵۰/۱۵ دلار۰/۱۹ دلار۰/۲۳ دلار۲۰۲۶۰/۱۹ دلار۰/۲۴ دلار۰/۲۹ دلار۲۰۲۷۰/۲۳ دلار۰/۲۹ دلار۰/۳۴ دلار۲۰۲۸۰/۲۵ دلار۰/۳۱ دلار۰/۳۸ دلار۲۰۲۹۰/۲۵ دلار۰/۳۲ دلار۰/۳۸ دلار۲۰۳۰۰/۳۱ دلار۰/۳۸ دلار۰/۴۶ دلار۲۰۳۵۰/۵۲ دلار۰/۶۶ دلار۰/۷۹ دلارتاریخ به‌روزرسانی داده‌ها: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ (داده‌های منبع اصلی ممکن است با تحولات بازار تغییر کند)

کوین پدیا

اگر پیش‌بینی کوین پدیا (CoinPedia) درست باشد، باید تا سال ۲۰۳۰ منتظر ۱ دلاری شدن قیمت TRON باشیم:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت۲۰۲۴۰/۰۸۰ دلار۰/۱۶۵ دلار۰/۲۵۱ دلار۲۰۲۵۰/۰۷۶ دلار۰/۲۰۶ دلار۰/۳۳۰ دلار۲۰۲۶۰/۰۹۳ دلار۰/۲۶۶ دلار۰/۴۴ دلار۲۰۲۷۰/۱۱۴ دلار۰/۳۵۷ دلار۰/۵۹ دلار۲۰۲۸۰/۲۳۴ دلار۰/۴۸۷ دلار۰/۷۳ دلار۲۰۲۹۰/۲۹۷ دلار۰/۵۹۳ دلار۰/۸۹ دلار۲۰۳۰۰/۴۱۶۷ دلار۰/۷۵۳ دلار۱/۱۰ دلارتاریخ به‌روزرسانی داده‌ها: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ (داده‌های منبع اصلی ممکن است با تحولات بازار تغییر کند)

کوین کودکس

سایت کوین کودکس (CoinCodex) که به پیش‌بینی‌های فوق محتاطانه و همچنین سینوسی خود معروف است، ۱ دلاری شدن ترون تا سال ۲۰۳۰ را محتمل نمی‌داند:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت۲۰۲۵ ۰/۱۵۴۷ دلار ۰/۳۶۱۳۰۳ دلار ۰/۶۷۸۳۲۱ دلار۲۰۲۶ ۰/۲۵۰۴۶۱ دلار ۰/۳۴۳۸۸۵ دلار ۰/۴۶۴۴۵۲ دلار۲۰۲۷ ۰/۴۴۰۶ دلار ۰/۵۷۱۰۳ دلار ۰/۶۹۰۸۳۱ دلار۲۰۲۸ ۰/۱۵۴۷ دلار ۰/۳۶۱۳۰۳ دلار ۰/۶۷۸۳۲۱ دلار۲۰۲۹ ۰/۲۵۰۴۶۱ دلار ۰/۳۴۳۸۸۵ دلار ۰/۴۶۴۴۵۲ دلار۲۰۳۰ ۰/۴۴۰۶ دلار ۰/۵۷۱۰۳ دلار ۰/۶۹۰۸۳۱ دلارتاریخ به‌روزرسانی داده‌ها: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ (داده‌های منبع اصلی ممکن است با تحولات بازار تغییر کند)

کریپتو پالیتان

هدف ۱ دلاری قیمت TRX توسط سایت کریپتو پالیتان (CryptoPolitan)، متعلق به سال ۲۰۲۹ است:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت۲۰۲۵۰/۲۴۲۳ دلار۰/۲۴۹۱ دلار۰/۲۹۷۱ دلار۲۰۲۶۰/۳۴۲۶ دلار۰/۳۵۵۱ دلار۰/۴۱۶۱ دلار۲۰۲۷۰/۵۲۷۳ دلار۰/۵۴۱۵ دلار۰/۶۰۵۳ دلار۲۰۲۸۰/۷۵۲۱ دلار۰/۷۷۹۲ دلار۰/۹۰۹۰ دلار۲۰۲۹۱/۰۸ دلار۱/۱۲ دلار۱/۳۳ دلار۲۰۳۰۱/۶۵ دلار۱/۷۱ دلار۱/۸۷ دلارتاریخ به‌روزرسانی داده‌ها: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ (داده‌های منبع اصلی ممکن است با تحولات بازار تغییر کند)

ترون (TRX) چیست؟

ترون یک بلاک چین لایه یک است. در ابتدا، این زنجیره برای تسهیل برنامه‌های غیرمتمرکز در زمینه سرگرمی و رسانه طراحی شده بود تا کنترل را به مخاطبان و سازندگان محتوا منتقل کند. اما در سال‌های اخیر، این شبکه به یکی از زنجیره‌های با بیشترین میزان ارزش قفل شده (TVL) تبدیل شده و میزبان پروژه‌های متعدد دیفای بوده است. این موفقیت، نتیجه کارمزدهای پایین تراکنش‌ها و همکاری با برندهای جهانی است.

بلاک چین ترون از مکانیزم اجماع اثبات سهام نمایندگی‌شده (Delegated Proof-of-Stake) استفاده می‌کند. در این سیستم، ۲۷ نماینده برتر (Super Representatives) به‌عنوان اعتبارسنج فعالیت می‌کنند. از میان این ۲۷ نماینده، هر شش ساعت یک نماینده برای حفظ شبکه انتخاب می‌شود و در ازای آن، پاداشی به صورت ارز دیجیتال TRX دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: ترون چیست؟ معرفی کامل بلاک چین Tron و ارز TRX

چه عواملی بر آینده قیمت ترون تاثیر می‌گذارند؟

عوامل مختلفی از جمله روند کلی بازار کریپتو، معیارهای فاندامنتال، قوانین و دیگر موارد بر قیمت TRX تأثیر می‌گذارند. در این قسمت، این مسائل را بررسی می‌کنیم.

روند کلی بازار کریپتو

محرک اصلی قیمت TRX، حرکت کلی بازار ارزهای دیجیتال است. قیمت ترون همسو با سایر ارزهای دیجیتال، با نوسانات بازار افزایش و کاهش می‌یابد.

قوانین و سیاست‌های جهانی

این شبکه با وجود داشتن بیشترین تعداد کیف پول‌های فعال روزانه و دومین رتبه از نظر ارزش قفل شده (TVL)، در رتبه دهم از نظر ارزش بازار قرار دارد. از زمان آغاز به‌کار پروژه، ترون و بنیان‌گذار آن درگیر چندین جنجال بوده‌اند. تکرار این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت این ارز دیجیتال در آینده بگذارد.

بهبودهای شبکه

فاکتورهایی همچون فعالیت گسترده شبکه و کاربردهای قابل‌توجه ارز TRX می‌توانند در صورت بهبود بازار، به رشد قیمت این ارز دیجیتال کمک کنند. از طرف دیگر، عرضه تورمی این ارز نیز می‌تواند بر روند قیمت آن تأثیر بگذارد.

آینده پروژه ترون؛ نقشه راه و توسعه‌های آتی

پروژه Tron در وبسایت رسمی خود نقشه راهی را به‌صورت رسمی منتشر نکرده است، اما بنیان‌گذار آن در یکی از پست‌های خود در شبکه اجتماعی X، از اهداف خود پرده برداشته است. اولین هدف جاستین سان، ادغام راهکارهای لایه دوم بیت کوین با شبکه ترون است. آقای سان قصد دارد نحوه عملکرد استیبل کوین‌ها و سایر توکن‌ها را در اکوسیستم بیت کوین تغییر دهد؛ کاری که به باور وی، ترون برای آن مناسب است. جاستین سان گفته است که:

ترون به‌عنوان پروتکلی که پشت بزرگترین بازار استیبل کوین جهان قرار دارد و دارای ارزش قفل‌شده ۲۲ میلیارد دلاری در حوزه دیفای است، آماده معرفی راهکار لایه دوم انقلابی خود برای بیت کوین است.

بر این اساس، قرار است انواع مختلف توکن‌ها از جمله استیبل کوین‌هایی مانند تتر و یو‌اس‌دی‌سی با شبکه بیت کوین، راهکارهای لایه دوم آن و مفاهیم توکنیزه کردن مانند پروتکل اوردینالز، ماهیت غیرمتمرکز پیدا کرده و به یکدیگر متصل شوند.

بیشتر بخوانید: پروتکل اردینالز؛ ورود NFTها به شبکه بیت کوین

این نقشه راه شامل سه مرحله است:

مرحله α

«مرحله α» بر بهبود اتصال میان‌زنجیره‌ای بین ترون و بیت کوین متمرکز است که امکان انتقال و مبادله دارایی‌های مبتنی بر این دو شبکه را فراهم می‌کند.

یکپارچه‌سازی توکن‌های این شبکه از جمله ترونیکس، بیت تورنت و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه بیت کوین از طریق فناوری میان‌زنجیره‌ای، نقطه اصلی این مرحله است که هدف دستیابی به تعامل‌پذیری میان این دو اکوسیستم را دنبال می‌کند.

مرحله β

در «مرحله β»، ترون قصد دارد با چندین پروتکل لایه دوم بیت کوین همکاری‌های استراتژیکی داشته باشد. انتظار می‌رود که این همکاری‌ها، روش‌های ری‌استیکینگ ارزهای دیجیتال را تسهیل کرده و از رشد اکوسیستم لایه دوم بیت کوین حمایت کنند.

مرحله γ

«مرحله γ» بر رونمایی از یک راهکار جامع لایه دوم متمرکز است که ترون، بیت تورنت و شبکه بیت کوین را یکپارچه می‌سازد. این پروتکل قصد دارد کارایی و هزینه‌های پایین تراکنش سیستم‌های اثبات سهام (PoS) را با ویژگی‌های امنیتی قدرتمند سیستم‌های اثبات کار (PoW) و مدل خروجی‌های خرج‌نشده تراکنش (UTXO) ترکیب کند.

پس از انتشار این نقشه راه، ارز بیت تورنت با افزایش بیش از ۱۲ درصدی قیمت مواجه شد که نشان‌دهنده استقبال مثبت بازار از برنامه‌های آتی ادغام لایه دوم ترون است.

سؤالات متداول

آیا ترون سرمایه گذاری خوبی است؟

با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهای ارز TRX، ترون یکی از پروژه‌های آینده‌دار است که می‌تواند در سبد سرمایه‌گذاری شما قرار بگیرد. البته ازآنجایی‌که هیچ‌چیز در بازار کریپتو قطعی نیست، تحقیقات کامل شخصی و مدیریت ریسک را فراموش نکنید.

آینده پروژه TRX به کدام سو خواهد رفت؟

ترون برنامه‌های جالبی از جمله توسعه و ادغام یک راه‌حل لایه دوم برای بیت کوین و ترون را برای سال‌های آتی در سر دارد که می‌تواند به رشد آن در آینده کمک کند.

آیا قیمت ارز Tron به ۱ دلار می‌رسد؟

برخی منتظر ۱ دلاری شدن قیمت ترون تا سال ۲۰۳۰ هستند و برخی دیگر چنین اتفاقی را حتی در بازه ۱۰ ساله هم محتمل نمی‌دانند.

جمع‌بندی

ترون یکی از شبکه‌های کریپتویی محبوب است که به‌خاطر قابلیت‌هایی از جمله برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند، ساخت بازی‌های بلاک چینی، ساخت توکن و همچنین کارمزدهای بسیار پایین، رقیب اتریوم محسوب می‌شود. ارز دیجیتال این شبکه به‌نام ترونیکس (TRX) برای تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز شبکه، استیکینگ و پرداخت کارمزد تراکنش‌ها کاربرد دارد. به‌همین‌خاطر، تقاضا برای خرید ارز ترون غالباً بالاست. مطالعه پیش بینی آینده قیمت ترون می‌تواند به تصمیم‌گیری بهینه‌تر درخصوص خرید و فروش آن کمک به شما کمک کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال
آینده پپه چگونه است؟ پیش بینی قیمت PEPE از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۳ بازدید
معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال
ارز دنت چیست؟ با ارز دیجیتال DENT آشنا شوید
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید
معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال
آینده لایت کوین چگونه است؟ پیش بینی آینده ارز LTC از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید
استیبل کوین
ارز SHI چیست؟ معرفی استیبل کوین شیبا به نام SHI
  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۶ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات