آیا هدف 86 هزار دلار در شهریور برای بیت کوین دست یافتنی است؟

  • توسط: admin
آیا هدف 86 هزار دلار در شهریور برای بیت کوین دست یافتنی است؟


عده‌ای از تحلیلگران عقیده دارند که بر اساس الگوهای تاریخی نمودار قیمت، بیت کوین در ماه سپتامبر می‌تواند شاهد شکست رو به بالا باشد و در این صورت، تارگت اصلی قیمت 86,000 دلار است.

به گفته تحلیلگر معروف Rekt Capital، قیمت بیت کوین ممکن است بر اساس الگوهای تاریخی پس از هاوینگ، در مسیر شکستی قریب‌الوقوع در ماه سپتامبر (شهریور) باشد.

این تحلیلگر در توییتی در 18 آگوست در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خطاب به دنبال کنندگان خود نوشت:

بیت کوین تقریباً 160 روز پس از هاوینگ به «فاز پارابولیک چرخه‌ای» خود وارد شده است. اگر تاریخ تکرار شود، این دارایی بیش از یک ماه از این رویداد فاصله دارد که تخمین زده می‌شود در اواخر سپتامبر باشد.

چشم‌انداز اقتصاد کلان نیز امیدوارکننده است. به گفته جیمی کوتس، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال در Real Vision، بیت کوین می‌تواند به لطف عرضه پول M2، در مسیر رشد باشد. او در توییتی در این باره گفت:

در طول دهه گذشته، بیت کوین چندین ماه بعد از کف شاخص M2 جهانی، تمایل به ریزش داشته است. سپس مومنتوم کسب می‌کند، از حرکت نقدینگی جلوتر می‌رود و یک اصلاح میان چرخه‌ای را تجربه می‌کند.

به گفته این تحلیلگر، نقدینگی رو به رشد جهانی از عرضه پول M2، همراه با ETFهای بیت کوین، یک «ستاپ کامل» برای این دارایی ایجاد می‌کند.

بر اساس داده‌های Farside، روندهای صعودی فعلی ممکن است ناشی از جریان‌های ورودی به ETFهای اسپات بیت کوین باشد که هفته گذشته برای دو روز متوالی مثبت شد – با جریان خالص مثبت 35.9 میلیون دلاری در 16 آگوست.

سه ماهه گذشته، پذیرش سازمانی ETF بیت کوین بیش از 27 درصد رشد کرد و 262 شرکت جدید در ETF بیت کوین سرمایه‌گذاری کردند.

هدف الگوی مگافون در 86,000 دلار است

به گفته تحلیلگر معروف Titan of Crypto، اگر بیت کوین بتواند در ماه سپتامبر از مقاومت خود عبور کند، هدف اصلی بعدی قیمت می‌تواند حدود 86,000 دلار باشد. این تحلیلگر در پستی در 18 آگوست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

هدف میانی بیت کوین: 86 هزار دلار است. آیا می‌خواهید روی این «الگوی مگافون» شرط‌بندی کنید؟

الگوی تکنیکال مگافون حداقل از دو سقف بالاتر و دو کف پایین‌تر تشکیل شده است. این الگو زمانی اتفاق می‌افتد که بازار به شدت نوسان داشته باشد و کف و سقف‌های بلند مدت را مشخص می‌کند.

با این حال، Rekt Capital نوشت: قیمت بیت کوین نتوانست یک کندل روزانه بالاتر از روند نزولی فعلی خود ببندد، که می‌تواند به معنای تشکیل کف پایین‌تر در کوتاه مدت باشد.

واقعیت این است که بیت کوین تا زمانی که از زیر مقاومت فعلی خود خارج نشود، به روند نزولی ادامه خواهد داد. اما فقط یک کندل روزانه بالاتر از این سطح می‌تواند بازی را عوض کند.

این «کف‌های پایین‌تر» ممکن است به معنای تست مجدد سطوح حمایتی 54,000 دلار و 50,000 دلار قبل از سپتامبر باشد.

در همین حال، بیت کوین با مقاومت قابل توجهی در حوالی 60 هزار دلار مواجه است. بر اساس داده‌های Coinglass، شکست احتمالی بالاتر از این سطح می‌تواند بیش از 800 میلیون دلار موقعیت‌های فروش اهرمی را در همه صرافی‌ها لیکویید کند.

اگر بیت کوین به بالای 60,000 دلار صعود کند، میزان لیکویید شدن پوزیشن‌های فروش (شورت) از یک میلیارد دلار فراتر می‌رود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
قیمت توکن ماسک امپایر چقدر می‌شود؟
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
عصبانیت کاربران از ایردراپ اسکرول: کاهش شدید TVL پروژه
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
معرفی ۳ ایردراپ که در هفته آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۳ بازدید
اخبار آلت‌کوین‌ها
توکن اسکرول لیست شد؛ چه کسانی در ایردراپ SCR واجد شرایط شدند؟
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۳ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات