آموزش گام به گام برداشت و فروش راکی ربیت (ربیت کوین)

  • توسط: admin
آموزش گام به گام برداشت و فروش راکی ربیت (ربیت کوین)


پروژه‌های تلگرامی، این روزها یکی یکی توکن‌های خود را لیست می‌کنند و خود را برای ورود به فاز بعدی آماده می‌کنند. یکی از این پروژه‌های نسبتاً محبوب، بازی راکی ربیت با ارز دیجیتال ربیت کوین (RBTC) است که با وجود جنجال‌های فراوان، حالا به مرحله لیست شدن رسیده است.

ازاین‌رو، ما در این مقاله قصد داریم نحوه کلیم کردن راکی ربیت، برداشت ربیت کوین و فروش آن در بازار آزاد و نقدی بیت پین را آموزش دهیم.

برداشت و فروش راکی ربیت (RBTC)

اگر آموزش‌های قبلی آکادمی بیت پین برای کلیم کردن کوین را مطالعه کرده باشید، قطعاً از مراحل معمول و بدیهی اولیه باخبر هستید. بااین‌حال، در ادامه قصد داریم از ابتدا تا انتهای پروسه فروش ربیت کوین را آموزش دهیم.

اتصال کیف پول به راکی ربیت
خرید تن کوین و انتقال آن به تون کیپر
انجام سه مرحله واجدالشرایط شدن برای دریافت ربیت کوین
برداشت ربیت کوین از ربات راکی ربیت
فروش ربیت کوین در بیت پین

اتصال کیف پول به راکی ربیت

مثل هر پروژه‌ دیگری، وصل کردن کیف پول به پروژه، اولین و اصلی‌ترین مرحله برای شرکت در ایردراپ آن پروژه است. البته لازم به ذکر است که این مرحله تا روز ۲۰ سپتامبر قابل انجام بود و دیگر امکان اتصال کیف پول به راکی ربیت و شرکت در ایردراپ اولیه پروژه وجود ندارد. بااین‌حال در ادامه این مرحله را تشریح خواهیم کرد.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، برای شرکت در ایردراپ راکی ربیت، باید ۳ مرحله را تکمیل کنید. اولین مرحله، وصل کردن کیف پول تون کیپر به راکی ربیت است. برای این‌کار، به بخش «Airdrop» می‌روید و روی گزینه اول که اتصال ولت به راکی ربیت است، کلیک می‌کنید.

پس از آن، پنجره انتخاب کیف پول باز می‌شود که با توجه به توصیه تیم سازنده راکی ربیت، تون کیپر را انتخاب کنید و صبر کنید تا اپلیکیشن تون کیپر باز شود. در صفحه بعدی باید گزینه «Connect wallet» را انتخاب کنید و کیف پول خود را به این بازی متصل کنید. بااین‌کار، بخش اول مراحل سه‌گانه دریافت ربیت کوین را انجام داده‌اید.

خرید تن کوین و انتقال آن به تون کیپر

در مرحله بعد، لازم است که مقداری تن کوین به کیف پول تون کیپر خود واریز کنید. تن کوین (Toncoin)، رمزارز بومی بلاک چین تون است و تمامی تراکنش‌های انجام شده در این اکوسیستم، با کارمزد تن کوین انجام می‌شود. بنابراین لازم است که مقداری از این رمزارز در کیف پول شما وجود داشته باشد.

رابط کاربری وبسایت و اپلیکیشن بیت پین، بطور قطع یکی از ساده‌ترین رابط‌ها در میان صرافی‌های ارز دیجیتال است. فرآیند واریز تومانی به صرافی بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. تنها کافی‌ست دکمه «واریز» در صفحه اول اپلیکیشن را لمس کنید و مثل خریدهای اینترنتی، مراحل بعدی را تکمیل کنید.

خرید و فروش آسان تن کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید تن کوین

بعد از اینکه حساب کاربری خود را شارژ کردید، نوبت به خرید تن کوین از صرافی می‌رسد. از آنجایی که حسابتان را با تومان شارژ کرده‌اید، بهتر است به بازار تن کوین/تومان صرافی بروید و خرید خود را انجام دهید. بنابراین به تب «بازارها» در اپ بیت پین بروید و عبارت «تن کوین» را جستجو کنید.

بعد از انتخاب تن کوین، طبق تصویر زیر، قیمت و مقدار مورد نظر خود را در کادرها وارد کنید و با لمس دکمه «خرید» سفارش خود را ثبت کرده و چند ثانیه صبر کنید تا سفارشتان تکمیل شود. حالا باید به تب «کیف پول» بروید، تن کوین رو انتخاب کنید و دکمه «برداشت» را بزنید.

بعد از باز شدن صفحه برداشت تن کوین در اپلیکیشن بیت پین، باید به اپ تون کیپر بروید، Toncoin را انتخاب کنید و با انتخاب دکمه «Receive»، آدرس کیف پول را کپی کنید. این آدرس را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» اپ بیت پین وارد کنید و بعد میزان برداشت خود را هم مشخص کنید.

اگر مراحل ساده احراز هویت بیت پین را انجام نداده‌اید، باید اعلام کنیم که این پلتفرم اجازه برداشت حداکثر ۲ واحد TON را بدون احراز هویت ممکن کرده است.

تراکنش تن کوین در شبکه TON نیازی به تگ ممو ندارد، بنابراین تیک این قسمت را بزنید و بعد روی دکمه «درخواست برداشت» کلیک کنید. سپس کافی‌ست کدهای ارسال شده به صورت پیامک و ایمیل را در کادرهای مربوطه وارد کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

بسته به شلوغی شبکه، انتقال تن کوین به تون کیپر می‌تواند بین چند دقیقه تا چند ساعت به طول انجامد. بعد از اینکه واریز تن کوین نهایی شد، همه چیز برای شروع مرحله بعدی شرکت در ایردراپ راکی ربیت آماده خواهد بود.

انجام سه مرحله واجدالشرایط شدن برای دریافت ربیت کوین

برای اینکه شما هم جزو واجد شرایط دریافت ربیت کوین (RBTC) باشید، باید یک تراکنش TON انجام دهید و طی آن، ۰٫۵ واحد تن کوین را برای راکی ربیت ارسال کنید. طبق اعلام تیم سازنده راکی ربیت، دلیل پیش‌پیش گرفتن کارمزد قرارداد هوشمند، پیشگیری از شلوغی شبکه و اخلال در عملکرد بلاک چین است.

به‌هرحال، واریز این ۰٫۵ تون، ضروری است و اگر کسی این سه مرحله را تکمیل نکند، توکن‌های RBTC او سوزانده خواهد شد. برای انجام این مرحله، به تب «Airdrop» بروید و دکمه «Start» را بزنید. سپس برای تأیید تراکنش با تون کیپر، دکمه «Open wallet» را بزنید.

برای اینکه تراکنش را نهایی کنید، کافی‌ست اسلایدر اپلیکیشن تون کیپر را به سمت چپ بکشید و منتظر بمانید تا تراکنش کامل شود. سپس اگر به ربات راکی ربیت برگردید، خواهید دید که ۱۰ دقیقه زمان برای چک کردن واریز نیاز است.

برداشت ربیت کوین از ربات راکی ربیت

برخلاف بازی‌های دیگری مثل داگز یا پیکسل فای، راکی ربیت اقدام به اخذ پیش از موعد کارمزد قرارداد هوشمند کرده تا توزیع کوین را به صورت خودکار انجام دهد. طبق اعلام کانال رسمی راکی ربیت در تلگرام، مهلت تکمیل سه شرط ایردراپ تا روز ۳۰ شهریور بوده و روند توزیع کوین هم از روز ۱ مهر ماه آغاز می‌شود.

خرید و فروش ربیت کوین در صرافی‌های معتبر جهانی هم از روز ۲ مهر ماه آغاز می‌شود و بیت پین هم تنها دقایقی بعد از آن‌ها، ارز ربیت کوین را لیست خواهد کرد تا به راحتی بتوانید RBTC خود را به این پلتفرم منتقل کرده و آن را بفروشید.

برای این کار، تنها کافی ست دوباره دکمه «واریز» را در اپ بیت پین بزنید، این بار «واریز رمزارز» را انتخاب کنید و بعد عبارت «راکی ربیت» را جستجو کنید. سپس آدرس و ممو را کپی کرده و به اپلیکیشن تون کیپر بروید.

اگر ربیت کوین به تون کیپر شما واریز شده باشد، آن را در لیست دارایی‌هایتان خواهید دید. حالا کافی‌ست آن را انتخاب کنید، دکمه «Send» را بزنید و آدرس و ممو کپی شده از بیت پین را در جای خود وارد کنید. اگر دکمه «Continue» را بزنید، به صفحه مشخص کردن مقدار هدایت خواهید شد.

در این صفحه، با زدن دکمه «Max»، تمام کوین‌های خود را انتخاب می‌کنید. سپس دکمه «Confirm and Send» را بزنید و تراکنش را نهایی کنید. حالا کافی‌ست کمی صبر کنید تا توکن RBTC شما به حساب شخصی‌تان در بیت پین اضافه شود.

فروش ربیت کوین در بیت پین

مثل هر رمزارز دیگری، ارز دیجیتال ربیت کوین هم در بیت پین بازار بخصوص خود را دارد. بعد از اینکه توکن‌های ربیت کوین شما به حساب بیت پین واریز شد، کافی‌ست آن را در تب «کیف پول» انتخاب کرده و آن را به قیمت دلخواه خود بفروشید.

صرافی بیت پین به علت نقدینگی و حجم بالای معاملات، سفارشات شما را در مدت زمان کوتاهی تکمیل می‌کند. بعد از فروش RBTC در بیت پین، می‌توانید مبلغ تومانی را برداشت کرده و یا با آن رمزارزهای دیگر را بخرید.

کلام پایانی

راکی ربیت هم مثل سایر رمزارزهایی که ایردراپ خود را در پایان تابستان نهایی کردند، توکن‌های ربیت کوین خود را لیست کرده و حالا نوبت به برداشت و فروش راکی ربیت در بازارهای نقدی شده است. در این مقاله تلاش کردیم هر آنچه باید برای کلیم کردن و فروش ربیت کوین بدانید را آموزش دهیم.

در پایان اگر سوال یا مشکلی در این پروسه دارید، می‌توانید با ما یا دوستان خود در زیر این مقاله به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

سه مرحله ایردراپ راکی ربیت چیست؟

اتصال کیف پول، واریز ۰٫۵ واحد تن کوین و عضویت در کانال رسمی راکی بیت، سه مرحله لازم برای شرکت در ایردراپ این پروژه است.

قیمت راکی ربیت چند خواهد بود؟

تا قبل از شروع معاملات نمی‌توان درباره قیمت راکی ربیت یا همان ربیت کوین نظر با اطمینانی داد، با اینحال برخی از متخصصین و بازار پری مارکت ربیت کوین حدود ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار را نشان می‌دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ امروز؛ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ + آموزش کامل و عکس
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ امروز؛ ۳۰ شهریور + آموزش کامل
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار آلت‌کوین‌ها
بررسی عملکرد کتیزن؛ آیا امیدی به CATI هست؟
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات