آموزش کامل برداشت و فروش ایردراپ توکن داگز (DOGS)

  • توسط: admin
آموزش کامل برداشت و فروش ایردراپ توکن داگز (DOGS)


دریافت ایردراپ و برداشت توکن داگز از روز گذشته به‌صورت محدود آغاز شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به دو صرافی ByBit و OKX برداشت کرده یا اینکه به کیف پول حضانتی wallet@ تلگرام منتقل کنند. از آنجایی که هیچ‌کدام از این سرویس‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند، آن دسته از بازیکنان داگز که در داخل کشور ساکن هستند، باید تا روز ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) برای دریافت ایردراپ خود صبر کنند.

با توجه به توصیه تیم داگز برای وصل‌کردن کیف پول به ربات، در این مطلب نحوه اتصال کیف پول تون کیپر به ربات داگز برای دریافت ایردراپ توکن DOGS را آموزش می‌دهیم تا اگر در این ایردراپ شرکت می‌کنید، قبل از ۳۰ مرداد برای برداشت آن آماده باشید. علاوه‌بر این، مراحل فروش توکن داگز را پیش‌بینی کرده و به کارهایی که باید قبل شروع معاملات DOGS انجام دهید، اشاره می‌کنیم.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

فهرست عناوین

Toggle

چگونه توکن‌های داگز خود را بفروشیم؟

ابتدا لازم است مجدداً یادآوری کنیم که امکان برداشت توکن داگز به کیف پول‌های غیرامانی نظیر تون کیپر هنوز فراهم نیست و برای این کار بیاد تا روز ۳۰ مرداد صبر کنید. تا قبل ۳۰ مرداد، حتی اگر موفق به برداشت توکن‌های خود از ربات شوید، امکان فروش آنها را ندارید و باید تا شروع خرید و فروش DOGS در صرافی‌ها در ساعت ۱۵:۳۰ سه‌شنبه ۳۰ مرداد (به وقت تهران) صبر کنید.

در حال حاضر تنها می‌توان توکن‌های داگز را از ربات بازی به صرافی‌های متمرکز ByBit و OKX یا کیف پول حضانتی wallet@ تلگرام منتقل کرد، اما هیچ‌کدام از این سرویس‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و انتقال توکن به آنها برای کاربران داخل کشور یا امکان‌پذیر نبوده یا اینکه با ریسک مسدود‌شدن دارایی‌ها همراه است.

طبق توصیه کانال اطلاع‌رسانی داگز، بهتر است از الان و تا قبل از سه‌شنبه ۳۰ مرداد و بازشدن معاملات این توکن، دو کار را انجام دهید:

اتصال کیف پول به ربات داگز

خرید تون کوین و واریز به کیف پول جهت پرداخت کارمزد برداشت

در ادامه مراحل وصل‌کردن کیف پول تون کیپر به ربات داگز را آموزش می‌دهیم. اگر از کیف پول‌های دیگری مانند مای تون ولت (MyTonWallet) استفاده می‌کنید، روند اتصال کیف پول به ربات مشابه بوده و می‌توانید از راهنمایی‌های همین مطلب استفاده کنید.

آموزش وصل کردن تون کیپر به ربات داگز

ابتدا، طبق معمول وارد ربات داگز در تلگرام به آدرس t.me/dogshouse_bot شوید. در ادامه روی گزینه Connect wallet بزنید. اگر از قبل کیف پولی را به داگز وصل کرده باشید، به جای این دکمه، آدرس کیف پول شما نماش داده می‌شود. جهت تغییر آدرس می‌توانید روی همین بخش بزنید.

در مرحله بعد گزینه‌های موجودی برای اتصال به داگز به شما نمایش داده می‌شوید. محبوب‌ترین کیف پول‌های در شبکه تون کوین، تون کیپر و مای تون ولت هستند. فقط توجه داشته باشید که گزینه Open Wallet in Telegram شما را به ربات کیف پول حضانتی wallet@ هدایت می‌کند که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنید.

پس از انتخاب تون کیپر، وارد اپلیکیشن کیف پول می‌شود. برای تکمیل اتصال، روی دکمه Connect wallet بزنید و سپس رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید.

با طی کردن این مراحل، در صورتی که اتصال کیف پول به ربات موفقیت‌آمیز باشد، به جای دکمه Connect wallet، آدرس کیف پول شما نمایش داده خواهد شد. اکنون کیف پول شما آماده دریافت ایردراپ توکن داگز است. در روز ۳۰ مرداد می‌توانید با مراجعه به ربات داگز توکن‌های خود را در همین کیف پول دریافت و در صورت تمایل، جهت فروش به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کنید. البته برای این برداشت نیاز به داشتن تون کوین (TON) جهت پرداخت کارمزد دارید. در ادامه نحوه خرید تون کوین از نوبیتکس و انتقال آن به تون کیپر را آموزش می‌دهیم.

آموزش خرید تون کوین از نوبیتکس و انتقال به تون کیپر

همان‌طور که گفته شد، طبق توضیحات تیم توسعه بازی داگز، برای دریافت ایردراپ در کیف پول خود، باید مقدار ارز دیجیتال تون کوین در همان آدرسی داشته باشید که به بازی متصل کرده‌اید. از آنجایی که کارمزد تراکنش‌ها در شبکه تون کوین بسیار ناچیز است، با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان)‌ می‌توانید کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، می‌توانید تون کوین لازم برای دریافت ایردراپ داگز را خریداری کرده و به آسانی به تون کیپر انتقال دهید.

اگر از قبل در نوبیتکس حساب ندارید، می‌توانید با کمک مطلب آموزش تصویری ثبت‌نام در نوبیتکس این کار را در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید. پس از ثبت‌نام می‌توانید به حساب خود در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس ریال واریز کرده و با آن تون کوین بخرید.

برای واریز ریال به نوبیتکس، کافیست از صفحه داشبورد اپلیکیشن، روی دکمه واریز بزنید، گزینه تومان (IRT) را انتخاب و وارد بخش «درگاه اینترنتی پرداخت» شوید.

در صفحه بعدی باید کارت بانکی خود را انتخاب و مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید. در ادامه روی دکمه واریز تومان بزنید تا به صفحه درگاه پرداخت هدایت شوید. باقی مراحل مانند خریدهای اینترنتی ساده است. با تکمیل پرداخت خود در درگاه اینترنتی به سایت با اپلیکیشن نوبیتکس بازگشته و موجود تومان شما به‌روزرسانی می‌شود.

حالا که واریز وجه به حساب نوبیتکس خود را تکمیل کردیم، می‌توانیم سفارش خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود را ثبت کنیم. برای این کار از منوی پایین، وارد بخش مبادله شوید. این قسمت به‌صورت پیش‌فرض بازار «بیت کوین/ تومان» را به شما نشان می‌دهد که باید آن را روی حالت «تون کوین/ تومان» قرار دهید.

ساده‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال که بیشترین سرعت را در مقایسه با سایر انواع سفارش‌گذاری دارد، سفارش «سریع» است. سفارش‌های سریع در نوبیتکس به‌صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار انجام می‌شوند. اکنون باید مقداری که قصد خرید آن را داریم بر اساس تومان یا مقدار ارز مورد نظر مشخص کنیم. برای مثال، اگر قصد دارید ۱۰۰٬۰۰۰ تومان تون کوین خریداری کنید، می‌توانید در بخش مشخص‌شده در تصویر زیر، عدد ۱۰۰٬۰۰۰ را وراد کنیم.

در نهایت، صفحه تأیید سفارش به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات سفارش خود (شامل مقدار، کارمزد، مقدار دریافتی و مبلغ کل) را با دقت در این مرحله مرور کرده و در صورت درست‌بودن همه چیز، روی دکمه «تأیید» بزنید تا سفارش نهایی شود. با تأیید سفارش از سوی شما، عملیات خرید در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. در ادامه این خرید به‌صورت اعلان درون‌برنامه‌ای به شما اطلاع‌رسانی شده و اگر به صفحه کیف پول خود مراجعه کنید، می‌بینید که از موجودی تومان شما کسر و به موجودی تون کوین اضافه شده است.

برای انتقال تون کوین‌های خریداری‌شده به کیف پول تون کیپر، کافیست از منوی پایین صفحه وارد بخش کیف پول شده، روی برداشت بزنید، سپس شبکه تون کوین را انتخاب کرده و در ادامه آدرس کیف پول خود و مبلغ را وارد کنید. توجه داشته باشید که برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر، نیاز به وارد کردن کامنت یا برچسب ندارد. بنابراین، تیک «بدون برچسب» را فعال کنید. در ادامه کافیست رمز دوعاملی حساب نوبیتکس خود را وارد کرده و منتظر تأیید نهایی برداشت بمانید.

اغلب در کمتر از ۵ دقیقه برداشت شما از نوبیتکس به تون کیپر نهایی می‌شود و می‌توانید موجودی تون کیپر خود را بررسی کنید. اگر برای کار با کیف پول تون کیپر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید مقاله آموزش کیف پول تون کیپر را مطالعه کنید.

نحوه فروش داگز

با طی کردن این مراحل، خود را از قبل برای دیافت ایردراپ داگز آماده کرده‌اید. در روز ۳۰ مرداد که امکان انتقال DOGS به کیف پول فراهم شد، می‌توانید با پرداخت کارمزد تراکنش، توکن‌های ایردراپ خود را در کیف پول تون کیپر دریافت کنید. پس از آن می‌توان توکن‌های داگز خود را به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر واریز کرده یا از بخش Swap تون کیپر، به فروش برسانید.

پرسش‌های متداول

معاملات داگز در صرافی‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود؟

خرید و فروش داگز در صرافی‌های ارز دیجیتال به‌صورت رسمی از روز ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) آغاز می‌شود.

خرید و فروش داگز در صرافی‌ها از چه ساعتی آغاز می‌شود؟

معاملات داگز در صرافی متمرکز OKX از ساعت ۱۵:۳۰ روز ۳۰ مرداد به وقت تهران شروع می‌شود.

برای برداشت داگز از چه کیف پولی استفاده کنیم؟

برای دریافت ایردراپ داگز می‌توانید از کیف پول‌های مبتنی بر تون کوین مانند تون کیپر یا مای تون ولت استفاده کنید.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
چرا قیمت وات کوین در یک هفته ۱۷۰ درصد رشد کرد؟
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ماسک امپایر از برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
فصل دوم همستر کامبت به زودی آغاز می‌شود
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۸ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
معیارهای ایردراپ میم فای اعلام شد
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۵ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات