آموزش صفر تا صد نقد کردن وات برد (WATBird)

  • توسط: admin
آموزش صفر تا صد نقد کردن وات برد (WATBird)


در هیاهوی بازی‌های پرطرفداری مثل داگز، کتیزن یا همستر کامبت، بازی وات برد (WATBird) با طراحی بسیار جذاب و حرفه‌ای خود آمد. پرنده زرد رنگ این بازی بااینکه نتوانست به رقیب جَونده خود برسد، حالا زودتر از آن لیست شده و ارز دیجیتال وات برد را وارد بازار کرده است.

اگر شما هم جزو بازیکنان وات برد بودید و حالا چندان اطلاعاتی از نقد کردن وات برد در صرافی‌های ایرانی ندارید، این مقاله برای شماست. در ادامه مقاله گام‌به‌گام برداشت و فروش وات برد را مطالعه می‌کنید.

آموزش کامل نقد کردن وات برد

مثل هر بازی دیگری، نقد کردن وات برد هم نیاز به مراحلی دارد که در ادامه هر یک را به صورت مفصل تشریح خواهیم کرد. برای اینکه بتوانید ارز وات کوین را به پول نقد تبدیل کنید، باید این مراحل را انجام دهید:

وصل کردن کیف پول به وات برد
خرید تون کوین از بیت پین و ارسال آن به تون کیپر
برداشت وات کوین از ربات و واریز آن به تون کیپر
انتقال وات کوین به صرافی بیت پین
فروش ارز وات برد در بازار نقدی بیت پین

وصل کردن کیف پول به وات برد

اولین مرحله برای شرکت در ایردراپ وات کوین ربات Gamee، وصل کردن کیف پول تون کیپر به ربات این بازی است. برای این کار، ربات بازی را اجرا کنید و در صفحه اول روی دکمه «Connect Wallet» کلیک کنید. در پنجره باز شده، Tonkeeper را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا اپلیکیشن تون کیپر باز شود.

بعد از باز شدن اپ تون کیپر، پنجره‌ای را برای تأیید اتصال کیف پول به WATBird می‌بینید. کافی‌ست روی «Connect wallet» کلیک کنید، رمز تون کیپر خود را وارد کنید و با زدن دکمه «done» ربات را به کیف پول متصل کنید.

توجه داشته باشید که برای عملکرد بهتر این فرآیند و اتصال صحیح، بهتر است از وی پی ان استفاده کنید. در پایان اتصال، خواهید دید که به جای کلمه «Connect Wallet»، آدرس کیف پول شما به نمایش درآمده است.

خرید تون کوین از بیت پین و ارسال آن به تون کیپر

حال وقت آن رسیده که برای کارمزد تراکنش‌ها، مقداری تن کوین به کیف پول تون کیپر خود واریز کنید. تن کوین (Toncoin)، رمزارز بومی بلاک چین تون است و تمامی تراکنش‌های انجام شده در این اکوسیستم، با کارمزد تن کوین انجام می‌شود. بنابراین لازم است که مقداری از این رمزارز در کیف پول شما وجود داشته باشد.

رابط کاربری وبسایت و اپلیکیشن بیت پین، بطور قطع یکی از ساده‌ترین رابط‌ها در میان صرافی‌های ارز دیجیتال است. فرآیند واریز تومانی به صرافی بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. تنها کافی‌ست دکمه «واریز» در صفحه اول اپلیکیشن را لمس کنید و مثل خریدهای اینترنتی، مراحل بعدی را تکمیل کنید.

خرید و فروش آسان تن کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید تن کوین

بعد از اینکه حساب کاربری خود را شارژ کردید، نوبت به خرید تن کوین از صرافی می‌رسد. از آنجایی که حسابتان را با تومان شارژ کرده‌اید، بهتر است به بازار تن کوین/تومان صرافی بروید و خرید خود را انجام دهید. بنابراین به تب «بازارها» در اپ بیت پین بروید و عبارت «تن کوین» را جستجو کنید.

بعد از انتخاب تن کوین، طبق تصویر زیر، قیمت و مقدار مورد نظر خود را در کادرها وارد کنید و با لمس دکمه «خرید» سفارش خود را ثبت کرده و چند ثانیه صبر کنید تا سفارشتان تکمیل شود. حالا باید به تب «کیف پول» بروید، تن کوین رو انتخاب کنید و دکمه «برداشت» را بزنید.

بعد از باز شدن صفحه برداشت تن کوین در اپلیکیشن بیت پین، باید به اپ تون کیپر بروید، Toncoin را انتخاب کنید و با انتخاب دکمه «Receive»، آدرس کیف پول را کپی کنید. این آدرس را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» اپ بیت پین وارد کنید و بعد میزان برداشت خود را هم مشخص کنید.

اگر مراحل ساده احراز هویت بیت پین را انجام نداده‌اید، باید اعلام کنیم که این پلتفرم اجازه برداشت حداکثر ۲ واحد TON را بدون احراز هویت ممکن کرده است.

تراکنش تن کوین در شبکه TON نیازی به تگ ممو ندارد، بنابراین تیک این قسمت را بزنید و بعد روی دکمه «درخواست برداشت» کلیک کنید. سپس کافی‌ست کدهای ارسال شده به صورت پیامک و ایمیل را در کادرهای مربوطه وارد کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

بسته به شلوغی شبکه، انتقال تن کوین به تون کیپر می‌تواند بین چند دقیقه تا چند ساعت به طول انجامد. بعد از اینکه واریز تن کوین نهایی شد، همه چیز برای برداشت وات کوین از ربات و واریز آن به تون کیپر مهیاست.

برداشت وات کوین از ربات و واریز آن به تون کیپر

حالا نوبت به مهمترین مرحله برای نقد کردن وات کوین می‌رسد. در این مرحله، باید توکن WAT خود را از ربات برداشت کنید. برای این‌کار، روی دکمه «Unlock Your Airdrop» در صفحه اول کلیک کنید. در صفحه بعدی می‌توانید وات پوینت‌ها و تعداد توکن WAT تخصیص یافته را ببینید.

با زدن دکمه «Continue» به صفحه بعد می‌روید؛ صفحه‌ای که باید نوع کلیم خود را انتخاب کنید.

در گزینه اول، شما به عضویت MoonClub در می‌آیید و تعداد توکن‌های شما ۵٫۱ برابر می‌شود، همچنین مزایای دیگری مثل جعبه شانس و استخر جوایز را هم خواهید داشت. نکته منفی این گزینه این است که تعداد توکنی که می‌توانید امروز برداشت کنید، نصف خواهد شد. باقی توکن‌ها هم ۳ ماه بعد قابل برداشت خواهد بود.
در گزینه دوم، تعداد توکن‌های شما ۱٫۵ برابر خواهد شد. به این صورت که تمام توکن تعلق گرفته در ابتدای ایردراپ را می‌توانید دریافت کنید و نیم اضافه دیگر، ۳ ماه بعد آزاد خواهد شد.

بعد از انتخاب گزینه مورد نظر خود، روی دکمه «Continue» کلیک کنید و در صفحه بعد هم کیف پول خود را با زدن دکمه «Confirm» کلیک کنید. حالا شما توکن‌های خود را از ربات بازی وات برد کلیم کرده‌اید و باید منتظر باشید تا توکن WAT به تون کیپر شما واریز شود.

انتقال وات کوین به صرافی بیت پین

بعد از اینکه وات کوین شما به تون کیپر ارسال شد، مثل هر رمزارز دیگر می‌توانید آن را از تون کیپر برداشته و به صرافی بیت پین منتقل کنید.

برای این کار، ابتدا به اپلیکیشن بیت پین مراجعه کنید، روی «واریز» کلیک کنید و بعد «واریز رمزارز» را انتخاب کنید.
در صفحه بعد عبارت «وات کوین» را جستجو کنید و ارز وات کوین را انتخاب کنید. حالا به صفحه واریز وات کوین منتقل شده‌اید و باید آدرس و تگ ممو را از این صفحه کپی کنید. کپی کردن این دو اطلاعات برای ارسال توکن WAT به بیت پین الزامی است.

مرحله بعد، وارد کردن این اطلاعات در تون کیپر است. اگر ارز WAT به کیف پولتان ارسال شده باشد، آن را در لیست دارایی‌های تون کیپر خواهید دید.

حالا کافی‌ست آن را انتخاب کنید و روی دکمه «Send» کلیک کنید.
آدرس کیف پول‌تان در بیت پین و تگ ممو را در کادرهای متناسب، وارد کنید و روی دکمه «Continue» کلیک کنید.
حالا مقدار توکن مورد نظر برای انتقال را مشخص کنید. اگر می‌خواهید همه وات کوین‌ها را برداشت کنید، روی «MAX» کلیک کنید و بعد دکمه پایین صفحه را لمس کنید.

با این مراحل، شما وات کوین خود را به حساب شخصی‌تان در بیت پین ارسال کرده‌اید. حالا باید کمی منتظر بمانید تا این انتقال تکمیل شده و ارز WAT را در حساب خود ببینید. با توجه به شلوغی شبکه تون، ممکن است این انتقال چند ساعت یا حتی چند روز زمان ببرد.

فروش ارز وات کوین در بازار نقدی بیت پین

بعد از اینکه وات کوین از تون کیپر به حساب شخصی‌تان در بیت پین منتقل شد، می‌توانید آن را مثل هر رمزارز دیگری در حسابتان بفروشید.

برای این کار ابتدا به تب «کیف پول» بروید و «وات کوین» را انتخاب کنید.
سپس بخش «معامله» را انتخاب کنید تا به بازار نقدی این رمزارز وارد شوید.
حالا کافی‌ست قیمت و مقدار مورد فروش خود را وارد کنید و با زدن دکمه «فروش» سفارش خود را ثبت کنید.

وات کوین‌های خود را با بهترین قیمت بفروشید!

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

فروش وات کوین

بعد از چند ثانیه/دقیقه، ارز وات کوین شما به فروش رفته و معادل آن تومان به حساب شما واریز خواهد شد. حالا به راحتی می‌توانید این مبلغ را مستقیماً به کارت بانکی خود واریز کنید یا با آن رمزارزهای دیگری مثل تتر یا بیت کوین بخرید.

سوالات متداول

آیا وات کوین ارز معتبری است؟

وات کوین هم مثل بازی‌های تلگرامی دیگر، یک ارز برای پروژه تلگرامی است که در فضای GAMEE تلگرام عرضه شده است.

قیمت ارز وات کوین چقدر است؟

قیمت وات کوین به معیارهای متفاوتی بستگی دارد، اما می‌توان قیمت حدود ۹۰ تا ۱۰۰ تومانی را برای هر واحد WAT در نظر گرفت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
فاز بتای نات پیکسل به پایان رسید
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ریپل برای راه‌اندازی استیبل کوین خود آماده می‌شود
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات