آغاز موج نهایی توزیع بیت‌کوین توسط مت‌گاکس؛ آرامش دوباره به بازار برمی‌گردد؟

  • توسط: admin
آغاز موج نهایی توزیع بیت‌کوین توسط مت‌گاکس؛ آرامش دوباره به بازار برمی‌گردد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ورشکسته مت‌گاکس (Mt. Gox) در حال آماده‌سازی برای انتقال ۸۰.۵ هزار بیت‌کوین باقی‌مانده است. این انتقال در شرایطی انجام می‌شود که قیمت بیت‌کوین با مقاومت شدیدی در سطح ۷۰ هزار دلار مواجه شده و نتوانسته از آن عبور کند.

در دو هفته گذشته، مت‌گاکس نزدیک به ۵۰ هزار بیت‌کوین را از طریق صرافی‌های کراکن و بیت‌استمپ، میان طلبکاران توزیع کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم ردیابی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، آدرس صرافی مت‌گاکس در یک تراکنش ۰.۰۲ بیت‌کوین به ارزش ۱۳۵۰ دلار و در تراکنش دیگری ۰.۰۰۰۱ بیت‌کوین انتقال داده است.

این تراکنش‌ها نشان می‌دهند که مت گاکس در حال انجام انتقال‌های آزمایشی قبل از انتقال ۸۰,۱۲۸ بیت‌کوین دیگر به ارزش ۵.۳۵ میلیارد دلار است.

در حال حاضر، مشکلات برداشت که طلبکاران در هفته گذشته با آن مواجه بودند، عمدتاً حل شده و پس از تقریباً یک دهه انتظار از زمان توقف فعالیت مت‌گاکس، اکنون این صرافی قصد دارد فرآیند توزیع بیت‌کوین‌ها بین طلبکاران را به پایان برساند.

این توزیع ممکن است پایان فصل چالش‌های صنعت کریپتو در دهه گذشته باشد و به نوعی یک آرامش روانی را به این صنعت بیاورد.

با وجود این خبر، قیمت بیت‌کوین تحت فشار قرار دارد و با یک افت روزانه ۴.۵۸ درصدی، به ۶۶,۳۷۱ دلار سقوط کرده است. یکی از دلایل این فشار فروش، انتقال ۲۹,۸۰۰ بیت‌کوین توسط دولت ایالات متحده بوده است.

نکته جالب توجه اینجاست که این اتفاق چند روز پس از اظهارات ترامپ مبنی بر استفاده از بیت‌کوین به عنوان ذخیره استراتژیک رخ داده است.

از طرفی، جلسه فدرال رزرو آمریکا این هفته برگزار می‌شود و نتیجه آن می‌تواند بر قیمت بیت‌کوین تاثیرگذار باشد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اگر بیت‌کوین بتواند سطح ۶۵,۸۰۰ دلار را حفظ کند، ممکن است با یک جهش سریع به ۶۸,۰۰۰ دلار برگردد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات