آزادسازی عظیم ۳ میلیارد توکن در ماه اکتبر؛ مراقب نوسانات این رمزارزها باشید!

  • توسط: admin
آزادسازی عظیم ۳ میلیارد توکن در ماه اکتبر؛ مراقب نوسانات این رمزارزها باشید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ماه اکتبر، بازار کریپتو یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای آزادسازی توکن خود را تجربه خواهد کرد که طی آن، بیش از ۳ میلیارد دلار توکن به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس داده‌های سایت توکن آنلاکس (TokenUnlocks)، حدود ۱.۶ میلیارد دلار از این آزادسازی‌ها به‌صورت کلیف آنلاک (cliff unlock) انجام خواهد شد، به این معنی که توکن‌ها به‌صورت دوره‌ای وارد بازار می‌شوند، که این موضوع می‌تواند تغییرات مهمی در بازار ایجاد کند.

سویی (SUI): در تاریخ ۱ اکتبر، پروژه سویی حدود ۶۴.۱۹ میلیون توکن SUI به ارزش تقریبی ۱۰۶ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که این مقدار، ۲.۴ درصد از عرضه در گردش آن است. این توکن‌ها به مشارکت‌کنندگان اولیه، خزانه و ذخیره اجتماعی اختصاص داده خواهند شد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

ایموتبل ایکس (IMX): ایموتبل ایکس در تاریخ ۴ اکتبر، ۳۲.۴۷ میلیون توکن IMX به ارزش ۵۹.۱۰ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که ۲.۰۲ درصد از عرضه در گردش را تشکیل می‌دهد. این توکن‌ها به توسعه اکوسیستم و پروژه‌های مرتبط اختصاص خواهند یافت.

آپتوس (APT): پروژه آپتوس در تاریخ ۱۱ اکتبر، ۱۱.۳۱ میلیون توکن APT به ارزش ۹۶.۲۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که معادل ۲.۲۵ درصد از کل عرضه آن است. این توکن‌ها به بنیاد، انجمن، مشارکت‌کنندگان اصلی و سرمایه‌گذاران تعلق خواهند گرفت.

آربیتروم (ARB): آربیتروم نیز در ۱۶ اکتبر، آزادسازی ۹۲.۶۵ میلیون توکن ARB، معادل ۶۱.۹۰ میلیون دلار را انجام خواهد داد. این توکن‌ها که حدود ۲.۵۶ درصد از عرضه در گردش است، به تیم پروژه، مشاوران و سرمایه‌گذاران اختصاص داده خواهند شد.

سلستیا (TIA): در نهایت، در تاریخ ۳۰ اکتبر، سلستیا ۱۷۵.۵۶ میلیون توکن TIA به ارزش ۱.۱۲ میلیارد دلار را آزاد خواهد کرد. این توکن‌ها به سرمایه‌گذاران اولیه و مشارکت‌کنندگان اصلی اختصاص خواهند یافت.

علاوه بر این‌ها، بازار کریپتو در ماه اکتبر شاهد آزادسازی پروژه‌های دیگری از جمله زتاچین (ZETA)، استارک‌نت (STRK) و ایپ کوین (APE) نیز خواهد بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات