آخرین آپدیت از ایردراپ راکی ربیت: آینده بازی چگونه است؟

  • توسط: admin
آخرین آپدیت از ایردراپ راکی ربیت: آینده بازی چگونه است؟


بازی تلگرامی راکی ربیت که روز گذشته توکن RBTC را بین کاربران توزیع کرد، در اطلاعیه‌ای به بیان جزئیات بیشتر این رویداد پرداخت.

این بازی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ما هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم ایردراپ راکی ربیت با موفقیت به پایان رسیده است! یک تشکر بزرگ از همه شرکت‌کنندگان برای مشارکت و حمایت شما! با این حال، ما می‌دانیم که برخی از کاربران با مشکلاتی روبرو هستند.

در ادامه، راکی ربیت مواردی را برای اطلاع بیشتر کاربران مطرح کرد:

اگر با مشکلی در پرداخت‌های معلق یا ایردراپ‌های از دست رفته مواجه هستید، مطمئن باشید که ما در تلاش هستیم تا این مسائل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم.
برای حفظ انصاف و صداقت، بیش از 10,000 کاربر به دلیل فعالیت‌های متقلبانه، رد صلاحیت شدند. ما از درک و تعهد شما برای محافظت از پلتفرم راکی رابیت، برای همه شرکت‌کنندگان قانون‌مدار، قدردانی می‌کنیم.
ما متوجه شدیم که برخی از کاربران در طول فرایند واجد شرایط بودن برای ایردراپ، ارز دیجیتال TON اضافی ارسال کردند یا TON را بدون ممو ارسال کردند. نگران نباشید! موارد زیر را در حال پیگیری هستیم:

تون کوین (TON) بدون ممو: این مبالغ طی چند روز آینده به کیف پول اصلی بازپرداخت خواهد شد.
تون کوین اضافی با ممو: کیف پول‌های شما بر این اساس شارژ خواهد شد.

خرید و فروش آسان راکی ربیت در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید راکی ربیت

آینده راکی ربیت چگونه است؟

در ادامه نگاهی اجمالی به آنچه در آینده در انتظار این بازی است، خواهیم داشت:

برای سرگرمی و پاداش‌های بیشتر آماده شوید! ما در حال راه‌اندازی بازی‌های جدیدی هستیم که چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای کسب درآمد در دنیای راکی ربیت به ارمغان می‌آورند. برای هیجان بیشتر آماده شوید!
بخش جدید Tasks Section را معرفی می‌کنیم! با انجام تسک‌های مختلف، درآمد خود را افزایش دهید. برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه به حداکثر رساندن پاداش خود و بهره‌مندی از مزایای دیگر همراه باشید.
خبر هیجان‌انگیز این است که توکن RBTC به زودی در صرافی‌های بیشتری لیست می‌شود و راه‌های جدیدی را برای رشد بازی فراهم می‌کند. منتظر به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به این رویداد باشید.
لطفاً در برابر اطلاعات نادرست هوشیار باشید. شفافیت و انصاف در مرکز هر کاری است که ما انجام می‌دهیم. اگر سوال یا ابهامی دارید، از طریق کانال‌های رسمی ما با ما تماس بگیرید.

این بازی در پایان نوشت:

از شما برای اینکه بخشی ارزشمند از خانواده راکی ربیت هستید، متشکریم. حمایت مداوم شما چیزی است که ما را به جلو سوق می‌دهد. ما با هم چیزی شگفت‌انگیز می‌سازیم!

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
ایردراپ راکی رابیت انجام شد
  • ۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات